Hizmet Atölyesi Hizmet Mühendisliği El Kitabı - Jörg Niemann
Günümüzde birçok şirket için endüstriyel hizmetler sunmak, rekabet gücünü korumanın ve başarılı iş modelleri oluşturmanın anahtarıdır. Ancak, uygulamada hizmetler çoğu zaman sistematik bir yöntem izlenmeden, plansız veya ihtiyaca göre geliştirilir.
"Hizmet Atölyesi" kitabı, şirketlerin bu durumu değiştirmesini ve endüstriyel hizmetleri sistematik bir şekilde ürünleştirmesini sağlayan, 11 adımdan oluşan kanıtlanmış bir süreç sunar.
Kitap, hizmet mühendisliği sürecini metodolojik ilkelerle ele alır; planlamadan hizmetlerin başarılı bir şekilde piyasaya sürülmesine kadar tüm adımları ayrıntılı olarak açıklar. Her bir adımın sonunda, okuyucunun konuyu pekiştirmesi için alıştırmalar ve çözüm önerileri bulunmaktadır.
Bu el kitabı, hem şirketlerde hizmet geliştirme ve yönetimiyle ilgilenen profesyonellere hem de hizmet geliştirme alanında eğitim veren ve eğitim görenlere yöneliktir.
Kitabın Konu Başlıkları
Stratejik İş Yönelimi
Müşteri Entegrasyonu ve Müşteri Yönetimi
Hizmetlerin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Hizmetler İçin Gereksinim Analizi
Hizmetlerin Tasarlanması
Hizmetlerin Hayata Geçirilmesi
Hizmetlerin Pazara Sunulması
Hizmetlerin Finansal Kontrolü
Hizmetler İçin Kalite Yönetimi
7p İle Hizmetlere Yönelik Pazarlama Modeli
Dijital Dönüşümde Hizmetler - Gelecek Perspektifi
Sürdürülebilir İş Modelleri