Ceza Muhakemesinde İddia Pazarlığı - Mehmet Emin YAPAR
Ceza Muhakemesinde İddia Pazarlığı - Mehmet Emin YAPAR
% 10 İndirim
90,00
100,00
  • Genel Özellikler
  • Baskı Tarihi
  • Nisan 2013
  • Baskı Sayısı
  • 1.Baskı
  • Sayfa Sayısı
  • 360
  • Ebat
  • --
  • Cilt
  • --
Yayınevi Adalet Yayınevi
Satış Adedi 2
Barkod 9786051461137
Para Puan
Stokta Yoktur
Stoğa girince haber ver
Paylaşın :
Ürün Açıklamaları

Kıta Avrupa’sı hukukunun uygulanmakta olduğu ülkemizde ceza muhakemesinin amacı, insan hakları ihlallerine yol açmadan dava konusu olaya ilişkin maddi gerçeğin ortaya çıkarılması, adaletin gerçekleştirilmesi ve hukuki barışın sağlanmasıdır. Bununla birlikte 19. yüzyılın liberal anlayışının ürünü olan Kıta Avrupa’sı ceza muhakemesi sisteminin amacı ve temel ceza muhakemesi ilkelerinin günümüzdeki fonksiyonları tartışılmaya başlanmış, ceza muhakemesinde yapısal bir değişimden ve medeni muhakeme ile yakınlaşmanın gereğinden söz edilmeye başlanmıştır. 
Ceza muhakemesinin amacı ve yapısındaki değişime dair en belirgin göstergelerinden biri de uzlaşma kurumunda görülmektedir. Uzlaşma ve benzeri kurumları teşvik eden nedenlerden birisi, toplumsal anlayıştaki değişikliktir. Kamusal otoritenin azalmasına ve şeffaflaşmasına paralel olarak, kamusallık vasfı ağır basan ceza muhakemesinde de, mağdurun daha fazla ön plana çıkması, tarafların iradelerinin daha fazla belirleyici olması ve karşılıklı iletişime dayalı bir muhakeme anlayışı telaffuz edilmeye başlanmıştır. Kişilerin, özellikle mağdurun ceza muhakemesi içinde daha etkili rol oynaması ile birlikte, mağduru koruyucu, onun zararını daha çabuk ve tatmin edici bir biçimde giderici bir ceza adaleti sağlamış olacaktır. 
Ceza davalarının kısa sürede ve az masrafla sonlandırabilmek amacı ile Amerika Birleşik Devletlerinde uzun süredir uygulanmakta olan -iddia pazarlığı-, mağdurun giderek daha fazla ön plana çıktığı, tarafların iradelerinin daha fazla belirleyici olduğu ve karşılıklı iletişime dayalı bir muhakeme anlayışı olması nedenleri ile dikkat çekici bir uygulamadır. Bu özellikleri göz önüne alındığında -iddia pazarlığının-, Türk hukuk sisteminde uygulanmakta olan -uzlaşma kurumu- ile benzer özellikler taşıdığı düşünülebilir
Çalışmamızda -iddia pazarlığı- sistemini inceleyerek, iddia pazarlığının gerçekten hızlı, adil ve etkin bir sistem olup olmadığını ortaya koymayı, bu uygulamaya Türk hukuk sisteminde yer verilmesinin mümkün ve uygun olup olmadığı, mümkün ve uygun ise bunun ne şekilde gerçekleştirilmesinin gerektiği gibi sorulara cevaplar bulmayı amaçladık. 
Çalışmamızda Birleşik Devletler Mahkeme sistemini, Birleşik Devletler ceza yargılama prosedürünü, iddia pazarlığının ne olduğu ve nasıl yapıldığını, iddia pazarlığının tarihsel gelişimini, iddia anlaşmalarının temel niteliklerini, iddia anlaşmalarının anayasal statüsünü ve iddia anlaşmalarına yönelik federal kısıtlamaların neler olduğunu, iddia anlaşmalarının belirgin çeşitleri ile iddia pazarlığının sonuçlarını ayrıntılı olarak izah etmeye çalıştık. 
Çalışmamızda ayrıca Türk hukukundaki uzlaşma kurumu ile iddia pazarlığının karşılaştırmasına yer verilmiştir. Sonuç olarak iddia pazarlığına ilişkin genel bir değerlendirmenin yanı sıra iddia pazarlığının Türk hukukunda uygulanabilirliğine dair görüşlerimiz sunulmuştur. 
Bu çalışma ile, ceza muhakeme sistemimizde uygulanma imkanına sahip olabilecek farklı bir yaklaşıma yer verdiğim kanısındayım. Amerika Birleşik Devletlerinde tek bir hukuk sisteminin uygulanmadığından; gerek eyaletler arasında, gerekse federal devlet ile eyaletler arasında farklı uygulama ve hukuk sistemleri bulunduğundan, çalışmamızın Amerika Birleşik Devletlerindeki uygulamanın tamamını kapsamadığını belirtmeliyim. Bununla birlikte -iddia pazarlığı- konusunda bugüne değin hazırlanmış ilk çalışma olması bakımından uygulamaya yönelik genel bir fikir verecek nitelikte olduğunu düşünüyorum. Her şeye rağmen çalışmamızın etkin bir hukuk sistemi oluşturulmasına farklı bir bakış açısı kazandırabilecek nitelikte olduğuna inanıyor ve bu bakımdan Türk hukukuna ve uygulayıcılarına katkı sağlamasını diliyorum.

 
  • GİRİŞ-1
  •  
  • BİRİNCİ BÖLÜM
  • BİRLEŞİK DEVLETLER MAHKEME SİSTEMİ
  • 1. 1. -GENEL OLARAK-3
  • 1. 1. 1. -Eski Amerikan Mahkemeleri-5
  • 1. 1. 2. -Anayasa ve Mahkemeler-6
  • 1. 1. 3. -Ulusal Mahkeme Sisteminin Oluşumu-8
  • 1. 2. -BİRLEŞİK DEVLETLER FEDERAL MAHKEME SİSTEMİ-10
  • 1. 2. 1. -Birleşik Devletler Anayasası ve Federal Hükümet-10
  • 1. 2. 2. -Yasama Organı-12
  • 1. 2. 3. -Yürütme Organı-13
  • 1. 2. 4. -Yargı Organı-14
  • 1. 3. -FEDERAL MAHKEMELERİN AMERİKAN HÜKÜMET SİSTEMİNDEKİ ROLÜ-15
  • 1. 3. 1. -Federal Mahkemeler-15
  • 1. 3. 1. 1. -Federal Mahkemeler ve Kongre-16
  • 1. 3. 1. 2. -Federal Mahkemeler ve Yürütme Organı-16
  • 1. 3. 1. 3. -Federal Mahkemeler ve Kamuoyu-17
  • 1. 3. 2. -Federal Mahkemelerin Yapısı-19
  • 1. 3. 2. 1. -İlk Derece Mahkemeleri (Trial Courts)-20
  • 1. 3. 2. 2. -İkinci Derece Mahkemeleri (Appellate Courts)-21
  • 1. 3. 2. 3. -Birleşik Devletler Anayasa Mahkemesi (The US Supreme Court)-23
  • 1. 3. 2. 4. -Özel Üçüncü Madde Mahkemeleri-24
  • 1. 3. 2. 5. -Kongre Tarafından Kurulan Mahkemeler-24
  • 1. 3. 3. -Eyalet Mahkemeleri-25
  • 1. 3. 3. 1. -Sınırlı Yetkili Asliye Mahkemeleri-25
  • 1. 3. 3. 2. -Genel Yetkili Asliye Mahkemeleri-27
  • 1. 3. 3. 3. -Orta Dereceli Temyiz Mahkemeleri-27
  • 1. 3. 3. 4. -Eyalet Üst Derece Mahkemeleri-28
  • 1. 3. 4. -Federal Mahkemelerin Yargı Yetkisi-30
  • 1. 3. 4. 1. -Eyalet Mahkemeleri ve Federal Mahkemeler Arasındaki Bağlantı-30
  • 1. 3. 4. 2. -Federal Mahkemelerin Baktığı Davalar-31
  • 1. 3. 4. 3. -Eyalet Mahkemelerinin Baktığı Davalar-32
  • 1. 3. 4. 4. -Federal Mahkemelerin ve Eyalet Mahkemelerinin Aynı Anda Yargılama Yetkisine Sahip Olmaları Halleri -33
  • 1. 4. -BİRLEŞİK DEVLETLER FEDERAL HÂKİMLERİ-34
  • 1. 4. 1. -Hâkimlerin Seçimi-34
  • 1. 4. 2. -Anayasa’nın 3’üncü Maddesi Hâkimleri-35
  • 1. 4. 3. -Diğer Federal Hâkimler-36
  • 1. 4. 4. -Eyalet Hâkimleri-37
  • 1. 4. 5. -Federal Yargılama Etik Kuralları-38
  • 1. 4. 6. -Hâkimlerin Maaş ve Özlük Hakları-40
  • 1. 4. 7. -Kıdemli ve Emekli Hâkimler-40
  • 1. 4. 8. -Hâkimlerin Eğitimi-41
  • 1. 4. 9. -Hâkimlerin Yardımcıları-42
  • 1. 4. 10. -Savcı ve Şüpheli/Sanık-42
  • 1. 5. -AMERİKAN YARGI SİSTEMİNİN BELİRGİN ÖZELLİKLERİ-44
  • 1. 5. 1. -Adversary Sistem-44
  • 1. 5. 2. -Common Law Sistemi-45
  • 1. 5. 3. -Ücretler ve Yargılama Masrafları-46
  • 1. 5. 4. -Hükmün Uygulanması-47
  • 1. 5. 5. -Mahkeme Kararlarının Yayınlanması-47
  • 1. 5. 6. -Federal Yargılama Yönetimi-48
  •  
  • İKİNCİ BÖLÜM
  • BİRLEŞİK DEVLETLER CEZA YARGILAMA PROSEDÜRÜ
  • 2. 1. -GENEL OLARAK-49
  • 2. 2. -CEZA YARGILAMASI ÖNCESİ PROSEDÜR-62
  • 2. 2. 1. -Yakalama/Tutuklama-62
  • 2. 2. 2. -Yargılama Öncesi Servisin Mülakatı-63
  • 2. 2. 3. -Duruşma Öncesi Hâkim Önüne Çıkarılma-64
  • 2. 2. 4. -Tutuklama Duruşması (Detention Hearing)-66
  • 2. 2. 5. -Büyük Jüri (Grand Jury) Süreci ya da Ön Duruşma (Preliminary Hearing)-67
  • 2. 2. 5. 1. -Büyük Jüri-68
  • 2. 2. 5. 2. -Ön Duruşma-70
  • 2. 2. 6. -Davanın Mahkeme Huzurunda Şüpheliye/Sanığa Tebliği-72
  • 2. 2. 7. -Müdafiin Temsil Sorumluluğu-74
  • 2. 2. 8. -Dava Delillerinin Toplanması-75
  • 2. 2. 9. -Mahkemeden Talepte Bulunabilme (Motions) -76
  • 2. 2. 10. -Delillerin Açıklanması (Discovery)-78
  • 2. 2. 11. -İddia Pazarlığı İhtimali (Pretrial Conference)-79
  • 2. 2. 11. 1. -İsnat İndirimi-80
  • 2. 2. 11. 2. -İsnadın Silinmesi-81
  • 2. 2. 11. 3. -Ceza Pazarlığı-83
  • 2. 2. 12. -Hasımlı Sistem-84
  • 2. 3. -CEZA YARGILAMA PROSEDÜRÜ-85
  • 2. 3. 1. -Yargılamada Temel Haklar-86
  • 2. 3. 2. -Jüri Heyetinin Seçimi-91
  • 2. 3. 3. -Açılış Bildirimleri-95
  • 2. 3. 4. -Savcının Davası-97
  • 2. 3. 5. -Sanığın Davası-99
  • 2. 3. 6. -Kapanış Bildirimleri-100
  • 2. 3. 7. -Yargılamada Hâkimin Rolü-101
  • 2. 3. 8. -Yargılamada Jürinin Rolü-102
  • 2. 3. 9. -Jüriye Talimat-102
  • 2. 3. 10. -Jürinin Kararı-103
  • 2. 4. -CEZA YARGILAMASI SONRASI PROSEDÜR-105
  • 2. 4. 1. -Mahkûmiyet-106
  • 2. 4. 2. -Temyiz-110
  •  
  • ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
  • İDDİA PAZARLIĞI -PLEA BARGAINING-
  • 3. 1. -GENEL OLARAK-115
  • 3. 2. -İDDİA PAZARLIĞI-121
  • 3. 3. -İDDİA PAZARLIĞI KISA TARİHİ-125
  • 3. 4. -İDDİA PAZARLIĞI SÜRECİNİN TEMEL AKTÖRLERİ-129
  • 3. 4. 1. -Savcı-130
  • 3. 4. 2. -Şüpheli/Sanık Müdafii-132
  • 3. 4. 3. -Hâkim-133
  • 3. 4. 4. -Mağdur-135
  • 3. 5. -İDDİA PAZARLIĞININ YAPILMA ZAMANI-141
  • 3. 6. -İDDİA ANLAŞMASININ TEMEL NİTELİKLERİ-142
  • 3. 6. 1. -İddia Anlaşmaları Sözleşme Niteliğine Sahiptir-143
  • 3. 6. 2. -Taraflar Anlaşma ile Bağlıdır-143
  • 3. 6. 3. -Diğer Suç ya da Eylemler Nedeniyle Yapılacak Soruşturmalardan Muafiyet-147
  • 3. 6. 4. -İddia Makamı ile Soruşturmada İşbirliği Yapılması-147
  • 3. 6. 5. -Şüphelinin/Sanığın Haklarından Feragat Etmesi-148
  • 3. 6. 6. -Üzerinde Anlaşılmış Olgular-152
  • 3. 6. 7. -İddia Makamının Cezalandırmadaki Fonksiyonu-153
  • 3. 6. 8. -Para Cezaları ve Tazminat-153
  • 3. 6. 9. -Fayda ve Mahsurları-154
  • 3. 6. 10. -Şüpheliyi/Sanığı İddia Pazarlığına Teşvik Eden Sebepler-156
  • 3. 6. 11. -Savcıları ve Hâkimleri İddia Pazarlığına Teşvik Eden Sebepler-159
  • 3. 7. -İDDİA PAZARLIĞININ ANAYASAL STATÜSÜ VE İDDİA PAZARLIĞINA YÖNELİK FEDERAL KANUNİ DÜZENLEME-161
  • 3. 7. 1. -Anayasal Statü-162
  • 3. 7. 2. -Federal Ceza Muhakemesi Kanunu-163
  • 3. 7. 2. 1. -11. Maddede Uygulanmasına İzin Verilen İddia Pazarlığı Çeşitleri-167
  • 3. 7. 2. 2. -Şüpheliye/Sanığa Tavsiyede Bulunulması-171
  • 3. 7. 2. 3. -İddia Anlaşmasından Geri Dönmek-172
  • 3. 7. 2. 4. -Hâkimlerin İddia Pazarlığı Görüşmelerinde Yer Almaları-176
  • 3. 7. 2. 5. -Başarıya Ulaşmayan İddia Pazarlığında Yer Alan İfadelerin Kullanılması-177
  • 3. 7. 3. -Federal Cezalandırma Rehberi-179
  • 3. 7. 3. 1. -İddia Pazarlığını Kabul ya da Reddetme Standartları-183
  • 3. 7. 3. 2. --İlintili Eylem-in Rehberdeki İlkeler Doğrultusunda Kullanılması-183
  • 3. 7. 3. 3. -Beraatle Sonuçlanan Eylemin Rehberdeki İlkeler Doğrultusunda Kullanılması-185
  • 3. 7. 4. -Adalet Bakanlığı Politikası-186
  • 3. 7. 4. 1. -İsnadı Etkileyen Politikalar-189
  • 3. 7. 4. 2. -İddia Pazarlığını Etkileyen Politikalar-190
  • 3. 7. 5. -Barolar Birliği Standartları-191
  • 3. 7. 6. -İddia Anlaşmasının Yürürlüğe Girmesi-192
  • 3. 8. -İDDİA ANLAŞMASININ BELİRLİ ÇEŞİTLERİ-198
  • 3. 8. 1. -İddianame Öncesi Yapılan İddia Pazarlığı-199
  • 3. 8. 2. -İsnat Pazarlığı-200
  • 3. 8. 2. 1. -Kanun Maddeleri ve Rehberler-201
  • 3. 8. 2. 2. -Adalet Bakanlığı Politikaları-201
  • 3. 8. 2. 3. -İddia Pazarlığının Muhtemel Maksimum Ceza Üzerindeki Etkileri-202
  • 3. 8. 2. 4. -İsnat Edilmeyen ya da Cezalandırılmayan Eylemin Cezalandırma Rehberi Bakımından Kullanılması-202
  • 3. 8. 2. 4. 1. -Cezalandırma Rehberinden Uygun Bölümün Seçimi-203
  • 3. 8. 2. 4. 2. -Cezalandırma Rehberinden Uygulanacak Ceza Aralığının Belirlenmesi-204
  • 3. 8. 2. 4. 3. -Cezalandırma Rehberinde Sanığın Ceza Geçmişi Kategorisinin Belirlenmesi-205
  • 3. 8. 2. 4. 4. -Cezalandırma Rehberinde Sanığın Cezasının ya da Hakkında Uygulanacak Arttırımın Belirlenmesi-206
  • 3. 8. 3. -Bağlayıcı Olmayan Tavsiye Anlaşmaları-207
  • 3. 8. 3. 1. -Kanun ve Rehber Kuralları-207
  • 3. 8. 3. 2. -Adalet Bakanlığı Politikaları-208
  • 3. 8. 3. 3. -Cezalandırma Rehberinde Belirtilen Aralık Dışında Tavsiyede Bulunulmasının Etkileri-209
  • 3. 8. 3. 4. -İddia Makamının Tavsiyede Bulunma Konusundaki Başarısızlığının Etkisi-210
  • 3. 8. 4. -Belirli Ceza Anlaşmaları (Stipulation Bargaining)-212
  • 3. 8. 4. 1. -Kanun ve Rehber Kuralları-212
  • 3. 8. 4. 2. -Adalet Bakanlığı Politikaları-213
  • 3. 8. 4. 3. -Madde 11 (c) (1) (C) Doğrultusunda Cezanın Belirlendiği Anlaşmalar-213
  • 3. 8. 5. -Cezalandırma Rehberinde Yer Alan Faktörler İle İlgili Anlaşmalar-214
  • 3. 8. 5. 1. -Mahkeme Kanuna Uygun Olmayan Taahhütleri Reddetmek Zorundadır-214
  • 3. 8. 5. 2. -Sanığa Zarar Veren Taahütlere Güvenilebilir-215
  • 3. 8. 6. -İşbirliği İçeren İddia Anlaşmaları-216
  • 3. 8. 6. 1. -İşbirliğinin Konusu-216
  • 3. 8. 6. 2. -Gizli Çalışma-216
  • 3. 8. 6. 3. -Anayasanın Değişik 5’inci Maddesinde Yer Alan Haklardan Feragat Edilmesi-217
  • 3. 8. 6. 4. -Şüphelinin/Sanığın Aleyhine Olan Bilgilerin Kullanılması-217
  • 3. 8. 6. 5. -İddia Makamı Tarafından Verilen Sözlerin Çeşitleri-219
  • 3. 8. 6. 6. -Cezalandırma İşleminin Zamanı-222
  • 3. 8. 6. 7. -Anlaşmanın İhlaline İlişkin Kararlar-222
  • 3. 8. 6. 8. -Şüphelinin/Sanığın Anlaşma Hükümlerini İhlal Etmesi Halinde Verilecek Cezalar-223
  • 3. 8. 6. 9. -İddia Makamının Anlaşmayı İhlal Etmesi Halinde Uygulanan Çözümler-224
  • 3. 8. 7. -Sınır Dışı Edilmeye İlişkin İddia Anlaşmaları-226
  • 3. 9. -BAZI HAKLARDAN FERAGAT-226
  • 3. 9. 1. -Duruşma Hakkından Feragat Etme ve Şüphelinin/Sanığın Hakları-227
  • 3. 9. 2. -Temyiz Hakkından Feragat-228
  • 3. 9. 2. 1. -Temyiz Hakkına İlişkin Kanuni Kısıtlamalar-229
  • 3. 9. 2. 2. -Şarta Bağlı İddia Anlaşmaları-230
  • 3. 9. 2. 3. -Şüphelinin/Sanığın Temyiz Hakkından Feragat Etmesi Genellikle Geçerlidir-230
  • 3. 9. 2. 4. -Temyiz Hakkından Feragat Bilerek, İsteyerek ve Gönüllü Olarak Yapılmalıdır-230
  • 3. 9. 2. 5. -Bazı Temyiz Hakkından Feragatler Geçersiz Olabilir-231
  • 3. 9. 2. 6. -İddia Makamının Temyiz Hakkından Feragat Etmesi-232
  • 3. 10. -ÇEŞİTLİ HÜKÜMLER-233
  • 3. 10. 1. -Cezalar-233
  • 3. 10. 1. 1. -Cezaya İlişkin Hükümlerde Yapılan Yaygın Hatalar-234
  • 3. 10. 1. 2. -Cezalara İlişkin Hükümlerde Yapılan Hataların Etkisi-234
  • 3. 10. 2. -Uyarılar-236
  • 3. 10. 2. 1. -Yalan Yere Yemin ve Diğer Yanlış Bilgi Verme Suçları-236
  • 3. 10. 2. 2. -Soruşturmanın Yeniden Başlatılması-237
  • 3. 10. 2. 3. -Şüpheliden/Sanıktan Elde Edilen Bilgilerin Şartlı Tahliye Ofisine ve Mahkemeye Karşı Gizli Tutulmayacağı-237
  • 3. 10. 2. 4. -Müsadere, Medeni Hukuk Uygulamalarına Etkisi-238
  • 3. 10. 3. -Olgusal Temeller-239
  • 3. 10. 4. -Onay ve Kabul-239
  • 3. 10. 4. 1. -Şüpheli/Sanık Müdafinin Onayı-239
  • 3. 10. 4. 2. -İddia Makamının Onayı-240
  • 3. 10. 4. 3. -Mahkemenin Kabulü-241
  • 3. 11. -İDDİA PAZARLIĞININ DİĞER SONUÇLARI-242
  • 3. 11. 1. -Mahkemenin İddia Anlaşmasının Dolaylı Sonuçları Konusunda Bilgilendirme Görevi Bulunmamaktadır-242
  • 3. 11. 2. -Federal Dolaylı Etkiler-242
  • 3. 11. 3. -Dolaylı Etkilere İlişkin Eyalet Uygulamaları-243
  • 3. 11. 3. 1. -Anayasal Haklar-243
  • 3. 11. 3. 2. -Aile Hukukuna İlişkin Haklar-244
  • 3. 11. 3. 3. -Profesyonel Ehliyetlerin Kullanılması-245
  • 3. 11. 3. 4. -Kamu Görevi Alma Hakkı-245
  • 3. 11. 4. -Medeni Hukuk ve İdare Hukuku Üzerindeki Etkisi-245
  •  
  • DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
  • TÜRK HUKUKUNDA UZLAŞMA
  • 4. 1. -GENEL OLARAK-247
  • 4. 2. -İDDİA PAZARLIĞI VE UZLAŞMA KURUMUNUN KARŞILAŞTIRILMASI-247
  •  
  • SONUÇ-299
  •  
  • EKLER-309
  • EK-1: -HÂKİMİN SANIK İLE SÖYLEŞİSİ-309
  • EK-2: -KONTROL LİSTESİ -311
  • EK-3: -FEDERAL CEZA MUHAKEMESİ KANUNU’NUN 11 (C) (1) (B) MADDESİ UYARINCA YAPILAN İDDİA ANLAŞMASI ÖRNEĞİ-313
  • EK-4: -BİRLEŞİK DEVLETLER CEZALANDIRMA TABLOSU-320
  •  
  • KAYNAKÇA-323
Ödeme Seçenekleri
Akbank - Axess
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
47.7 TL 95 TL
32.42 TL 97 TL
24.82 TL 99 TL
Ziraat Bankası
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
46.27 TL 93 TL
31.44 TL 94 TL
24.05 TL 96 TL
Garanti Bankası - BonusCard
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
47.59 TL 95 TL
31.91 TL 96 TL
24.46 TL 98 TL
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
47.67 TL 95 TL
32.43 TL 97 TL
24.82 TL 99 TL
VakıfBank (Yeni sistem POS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
47.57 TL 95 TL
32.31 TL 97 TL
24.76 TL 99 TL
Yorumlar
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
Tüm Yönleriyle Avukatların Vergilendirilmesi - Oğuzhan Aslan
% 10
590,00
531,00
Bankacılık Zimmeti Suçları - Oğuzhan Mete
% 10
250,00
225,00
Güvenliği Yeniden Okumak - Harun Arıkan, Ali Gök
% 10
550,00
495,00
Dijitalleşme Çağında Hukuk - Nasuh Buğra Karadağ
% 10
280,00
252,00
Dijital Dönüşüm ve Hukuk - Ziya Akıncı, Yasin Ekmen
% 10
400,00
360,00
Fikir ve Sanat Eserleri Yoluyla Kişilik Hakkı İhlalleri - Engin Erdil
% 10
580,00
522,00
Yükleniciye İşten Elçektirme - İlker Hasan Duman
% 10
300,00
270,00
Geçici Koruma Statüsüne İlişkin İdari Prosedürler ve Yargı Süreçleri - Serdar Özgüney
% 10
300,00
270,00
Türk Ticaret Hukukunda Reklam Yoluyla Haksız Rekabet - Hilal Betül Güngüneş Şahin
% 10
270,00
243,00
Pay Alım Teklifine Dayalı Çıkarma ve Satma Hakkı - Firdevs Arslan
% 10
420,00
378,00
Türk Ticaret Kanunu Kapsamında Belediye Şirketlerinde Sayıştay Denetimi - Necip Turguter
% 10
640,00
576,00
İdari Yargıda Miktar Artırımı - Selin Ardıç
% 10
340,00
306,00
Aşırı Yararlanma (Gabin) - Halil Polat
% 10
790,00
711,00
Vergi Hukuku (Genel) Ders Notları - Selami Demirkol
% 10
599,50
539,55
Sigorta Tahkim Yargılaması - Fatma Tülay Parlak
% 10
600,00
540,00