Reklamcılık - Kenan Mehmet Ekici, Tarık Zeki Şahım
Reklamcılık - Kenan Mehmet Ekici, Tarık Zeki Şahım
% 20 İndirim
88,00
110,00
  • Genel Özellikler
  • Baskı Tarihi
  • 2013
  • Baskı Sayısı
  • 1. Baskı
  • Sayfa Sayısı
  • 160
  • Ebat
  • 16 x 24
  • Cilt
  • --
Yayınevi Savaş Yayınevi
Satış Adedi 13
Stok Sayısı 487
Barkod 9786055343446
Para Puan
Adet
Fiyatı düşünce haber ver
Paylaşın :
Ürün Açıklamaları
Reklamcılık - Kenan Mehmet Ekici, Tarık Zeki Şahım

Reklamın iyisi kötüsü olmaz, reklam reklamdır, atasözünü dağarcığımıza kazandıran ticaret erbabı,100 lira kazandığında hemen 80-90 lirasını reklama yatırır. Çünkü reklamın en büyük ve en güçlü silah olduğuna inanır.

Günümüz dünyasının en önemli ve en prestijli mesleklerinden birisi halini alan reklamcılık ticari iletişim sanatı ile ikna etmeye dönüştürmüştür.

Çığırtkan ve tellallar yardımı ile M.Ö. 3000’ li yıllarda başlayan tanıtım faaliyeti marka ve logoların yerleşmesi ve hemen hemen her türlü vasıtanın kullanılması ile günümüzde teknolojik, sosyal ve özellikle siyasi alanlarda toplumların yaşadığı değişim ve gelişime paralel olarak yaşamına devam etmektedir.

Son yıllarda elektronikte görülen baş döndürücü ilerleme, dünya ekonomisinde yaşanan küreselleşme uygulamaları ve bilgi teknolojilerindeki yeni gelişmeler, bir yandan yeni ve değişik “müşteri profili”nin ortaya çıkmasına neden olurken; reklamcılık sektöründe de yeni fırsatların ve yeni tehditlerin oluşmasına yol açmıştır. Bu gelişmeler, reklamcılık alanında yeni stratejilerin geliştirilmesini, yeni uygulamalarla desteklenmesini ve gerçekleştirilmesini
zorunlu kılmıştır.

Özellikle bilgi teknolojilerindeki gelişmeler, bir yandan yeni iş modellerinin geliştirilmesine neden olurken, müşterilerinde yeni teknolojileri kullanmalarını kolaylaştırmış ve ekonomi dünyasında son yıllarda “elektronik ticaret”, “dijital reklamcılık”, “internet reklamcılığı” ve web tasarımı gibi yeni oluşumların ortaya çıkmasına neden olmuştur. Diğer taraftan kitle iletişim araçlarının çeşit ve sayı olarak çoğalması, reklam verenleri de hedef kitlelerini hangi kanalda ve hangi saatte yakalayabilecekleri konusunda düşünmeye yöneltmiştir.

Günümüzde artık reklam veren işletmeler açısından tüm hedef kitlelerini birçok televizyon kanalında aynı anda yakalamak son derece pahalıdır. Artık geleneksel kitle iletişim araçları ile modern iletişim araçları arasında kıyasıya bir rekabet süregelmektedir. Bu süreçte zaman içinde kitle iletişim araçlarının önem sıralamasında değişimlerin ortaya çıkması kaçınılmazdır.
Son yıllarda gazete reklamcılığı, dergi reklamcılığı, radyo reklamcılığı gibi, geleneksel reklam araçları önemini korurken; outdoor reklamcılık, internet reklamcılığı gibi yeni reklam araçlarının önemi artmıştır.

Bu nedenle reklam ajanslarının salt reklam ajansı olarak faaliyet göstermelerinden çok, “bütünleşik iletişim ajansı” olarak çalışmaları önem kazanmıştır. Günümüz reklamcılık ve iletişim dünyasında yaşanan değişimler salt ekonomik açıdan değil, aynı zamanda, tasarımsallık, üretimsellik, yaratıcılık ve sürdürülebilirlik konularında da kendine has bir disiplin oluşturarak karşımıza çıkmaktadır.

Reklamın temel amaçlarından biri, alıcıların çeşitli satın alma güdülerini harekete geçirerek, bir mala olan talebi (satın alma isteğini) yükselterek, satın almaya istekli ve satın alma gücü olan tüketicilere satışı fiilen gerçekleştirmektir.

Dikkatli ve sistematik bir inceleme yapıldığında toplumu şekillendirecek olan propagandanın, reklamlardan çok da farklı olmadığı ortaya çıkacaktır.

Propaganda bir grubun çıkarlarını destekleyen, bilerek çarpıtılmış ya da saptırılmış bilgi anlamına gelmesi yanında bir topluluğun düşüncelerini,
duygularını davranışlarını, tavır ve hareketlerini etki altında tutmak ve onları değiştirmek amacıyla yayınlanan bilgi, belge, doktrin ve görüşler insanları, yokluğunda davranmayacakları şekilde davranmaya sevk etme çabası ya da sanatıdır.

Bu nedenle birbirine benzeyen her iki çabayı detayları ile inceleyen bu eserin yönetim ve iletişim ile ilgili araştırma yapanlara faydalı olmasını umuyoruz.


 
Ödeme Seçenekleri
Akbank - Axess
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
46.64 TL 93 TL
31.7 TL 95 TL
24.27 TL 97 TL
Ziraat Bankası
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
45.24 TL 90 TL
30.74 TL 92 TL
23.52 TL 94 TL
Garanti Bankası - BonusCard
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
46.53 TL 93 TL
31.21 TL 94 TL
23.91 TL 96 TL
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
46.62 TL 93 TL
31.7 TL 95 TL
24.27 TL 97 TL
VakıfBank (Yeni sistem POS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
46.52 TL 93 TL
31.59 TL 95 TL
24.21 TL 97 TL
Yorumlar
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
Prof. Dr. Yadigar İzmirli Armağanı
% 20
1.000,00
800,00
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Konu Soru Seti Savaş Yayınları 2024
% 32
1.100,00
750,00
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Soru Bankası Savaş Yayınları 2024
% 30
550,00
385,00
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Konu Anlatım Kitabı Savaş Yayınları 2024
% 30
550,00
385,00
HMGS Hukuk Mesleklerine Giriş Sınavı Soru Bankası Savaş Yayınları 2024
% 30
1.500,00
1.050,00
İşçilerin Kişisel Verilerinin İşlenmesi - Volkan Avcı
% 20
175,00
140,00
Turkish Constitutional Law - Ahmet Nohutçu
% 20
300,00
240,00
Türkiye İçin Yeni Anayasa Vizyonu ve Yol Haritası Takım - Ahmet Nohutçu
% 22
690,00
540,00
Türkiye İçin Yeni Anayasa Vizyonu ve Yol Haritası Cilt 2 - Ahmet Nohutçu
% 20
350,00
280,00
Kısa/Kolay Vergi Hukuku - Nurettin Bilici Ekim 2023
% 5
95,00
90,25
İsviçre Medeni Kanunu'ndaki Son Gelişmeler - Kudret Güven
% 20
795,00
636,00
KONSENSUS Adli Hakimlik Konu ve KONSENSUS Ustalık Eseri Soru Bankası Seti 2023
% 32
4.400,00
2.990,00
Mobbingle Mücadelede Bilim - İsmail Hamit Hancı, Elif Gamze Özcan
% 20
160,00
128,00
10 Nisan Komiser Yardımcılığı ve Misyon Koruma Savaş Yayınları 2023
% 30
1.200,00
840,00
Çocuk Yazıları - Türkan Yalçın
% 20
590,00
472,00