Hukuki ve Mali Yönleriyle Konkordato - Duran Bülbül
Hukuki ve Mali Yönleriyle Konkordato - Duran Bülbül
% 20 İndirim
192,00
240,00
  • Genel Özellikler
  • Baskı Tarihi
  • Mayıs 2019
  • Baskı Sayısı
  • 1. Baskı
  • Sayfa Sayısı
  • 411
  • Ebat
  • 14x20
  • Cilt
  • Amerikan Bristol
Yayınevi Savaş Yayınevi
Satış Adedi 0
Stok Sayısı 500
Barkod 9786057867162
Para Puan
Adet
Fiyatı düşünce haber ver
Paylaşın :
Ürün Açıklamaları
Hukuki ve Mali Yönleriyle
Konkordato

Prof. Dr. Duran Bülbül

İçindekiler

1. Bölüm
Konkordatonun Hukuki Yönü
1.Konkordato Tanımı
1.1.Konkordatonun Hukuki Niteliği
1.2.Türk Hukukunda Konkordato Kurumu
2. Konkordatonun Hukuki Dayanakları
3. Konkordato’nun İflas Ve İflasın Ertelenmesi Kurumları İle Karşılaştırılması
4. Dünyada Konkordato Uygulamaları
4.1. İtalya
4.2. İngiltere
4.3. İsviçre
4.4. ABD
5. Konkordatonun Amaçları
6. Konkordato Çeşitleri
7. Konkordato Talep Edebilecek Kişiler
8.Yetkili Ve Görevli Mahkeme
9. Konkordato Süreci
9.1. Başvuru
9.1.1.Konkordato Talebine Eklenecek Belgeler
9.2. Geçici Mühlet
9.3. Kesin Mühlet
9.3.1.Kesin Mühletin Alacaklılar Bakımından Sonuçları
9.3.2.Kesin Mühletin Sözleşmeler Bakımından Sonuçları
9.3.3.Kesin Mühletin Borçlu Bakımından Sonuçları
9.3.4.Kesin Mühlet İçerisindeki Özellikli Durumlar
9.4. Alacaklılar Toplantısı Ve Projenin Kabulü İçin Gerekli Çoğunluk
9.5. Konkordato Tasdikinin Şartları
10. Konkordatonun Hükümleri
11.Konkordatonun Kısmen Ve Tamamen Feshi
12. Kanun Yolları
13. Konkordato Komiserinin Nitelikleri, Görev Ve Sorumlulukları
 
2. Bölüm
Konkordatonun Mali Yönü
1. Konkordato Talebine Eklenecek Belgeler
1.1. Konkordato Ön Projesi
1.1.1.Konkordato Ön Projesi İçeriği
1.2. Konkordato Talebine Eklenecek Diğer Bilgi Ve Belgeler
1.2.1.Borçlunun Malvarlığının Durumunu Gösterir Belgeler
1.2.2.Alacaklı Ve Alacak Listesi
1.2.3.Karşılaştırma Tablosu
1.2.4.Makul Güvence Veren Denetim Raporu
2. Konkordatonun Vergisel Sonuçları
2.1. Konkordatoda Harç, Vergi İstisnaları Ve Teşvik Belgeleri
2.2. Konkordato Ve Şüpheli Alacaklar Karşılığı
2.2.1.Geçici Mühlet Kararı Verilmesinin Sonuçları
2.2.2.Kesin Mühlet Kararı Verilmesi Ve Kesin Mühlet Sürecinde Şüpheli Alacak Uygulaması
2.2.3.Konkordato Projesinin Tasdik Edilmesi Veya Reddedilmesi Durumu
2.2.4.Diğer Hususlar
2.3. Vazgeçilen Alacaklar
2.4. Değersiz Alacaklar
Sonuç
Kaynakça
Ekler
Kamu Gözetimi, Muhasebe Ve Denetim Standartları Kurumumun Teşkilat Ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname
İcra Ve İflâs Kanunu Ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun
Abonelik Sözleşmesinden Kaynaklanan Para Alacaklarına İlişkin Takibin Başlatılması Usulü Hakkında Kanun
Bağımsız Denetim Standardı 805
Güvence Denetim Standardı 300
Güvence Denetim Standardı 3400
Bağımsız Denetim Yönetmeliği
Konkordato Gider Avansı Tarifesi
Konkordato Komiserliği Ve Alacaklılar Kuruluna Dair Yönetmelik
Vergi Usul Kanunu Sirküleri / 112
Konkordato Talebine Eklenecek Belgeler Hakkında Yönetmelik
Türkiye Muhasebe Standartları (Tms) Uygulama Kapsamına İlişkin Kurul Kararı
Konkordato Ön Projesine İlişkin Bağımsız Makul Güvence Raporu Örneği
Bağımsız Denetime Tabi Şirketlerin Belirlenmesine Dair Kanun
Yurt Dışından Tahsil Edilemeyen Alacağa Karşılık Ayrılıp Ayrılmayacağı Ve Değersiz Alacak Olarak Değerlendirilip Değerlendirilmeyeceği

 
ÖNSÖZ
     Muhasebenin temel kavramlarından birisi, işletmenin sürekliliği kavramıdır. Hiçbir işletme, bir gün kapanacağı ya da faaliyetlerini sonlandıracağı varsayımıyla kurulmaz. Aksine, bir diğer muhasebe kavramı olan kişilik kavramı çerçevesinde işletmelerin sahiplerinden ya da yöneticilerinden ayrı olarak bağımsız bir kişiliğe sahip oldukları ve bu nedenle kurucularının yaşam süresinden bağımsız olarak nesiller boyu ayakta kalacakları ümit edilir.
     İşletmelerin varlığını sürdürmesi özelde sahiplerine ve yöneticilerine, genelde ise ülkeye ve topluma önemli yararlar sağlamaktadır. Başarılı işletmelerin istihdam yaratma, ülke milli gelirine katkıda bulunma, dış ticaret yoluyla ülkeye döviz kazandırma gibi çeşitli faydalarından bahsetmek mümkündür. Şunu da belirtmek gerekir ki başarılı işletmelerin varlığını sürdürmeleri ne kadar önemliyse başarısız işletmelerin de bir an önce faaliyetlerine son vermeleri beklenir. Fırsat maliyeti ve üretken kaynakların daha verimli alanlarda istihdam edilebilmeleri açısından bu da önemli bir husustur. İflas kurumu bu sürecin yönetimi açısından vazgeçilmez bir kurumdur.
Ancak ekonomik dalgalanmalar hayatın bir gerçeğidir ve makro ekonomik koşullar başarılı işletmeleri de bazen zor duruma sokabilmektedir. Bu açıdan özellikle başarılı işletmelerin iflasa gitmeden ayakta kalmalarını sağlayacak kurumların mevcudiyeti de hukuk sisteminin olmazsa olmaz bir gereğidir.
     Ülkemizde İcra ve İflas Kanunu İsviçre kaynaklı olarak ilk defa 1929 yılında, ardından 1932 yılında yürürlüğe girmiştir. Önemli değişiklikler geçirmekle birlikte 1932 tarihli ve 2004 sayılı İcra ve İflas Kanunu günümüzde geçerliliğini sürdürmektedir. Konkordato kurumu da başından beri hukuk sistemimizde mevcut bulunan bir kurumdur. Bir müddet işlevselliğini sürdürmekle birlikte dönem içerisinde yapılan değişikliklerle işlevselliğini kaybetmiş ve yerini iflasın ertelenmesi kurumuna bırakmıştır. Son dönemde ise çeşitli avantajları nedeniyle yeniden tercih edilmeye başlanmış ve yasal değişikliklerle işlevselliğini tekrar kazanmıştır.
     Konkordatoya ilişkin güncel değişiklikler esas olarak 7101 sayılı Kanun ve 7155 sayılı Kanun yoluyla gerçekleştirilmiştir. Bu kitapta, güncel değişiklikler çerçevesinde konkordato kurumu hukuki ve mali yönleriyle bütüncül bir şekilde ele alınmaktadır. Her ne kadar hukuk sistemimizde ele alınan bir düzenleme olsa da, konkordatonun mali yönleri de en az hukuki yönleri kadar önem arzetmektedir. Bu açıdan kitabın konkordato kurumunun anlaşılmasında her alandan okuyucuya faydalı olması beklenmektedir. Kitapta ayrıca çeşitli ülkelerin konkordato kurumlarına ilişkin bilgiler de paylaşılmak suretiyle okuyuculara bir karşılaştırma yapma olanağı sunulmaktadır.

    Prof. Dr. Duran BÜLBÜL
    Mayıs 2019, Ankara


 
Ödeme Seçenekleri
Akbank - Axess
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
101.77 TL 204 TL
69.17 TL 208 TL
52.95 TL 212 TL
Ziraat Bankası
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
98.71 TL 197 TL
67.08 TL 201 TL
51.31 TL 205 TL
Garanti Bankası - BonusCard
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
101.52 TL 203 TL
68.09 TL 204 TL
52.17 TL 209 TL
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
101.71 TL 203 TL
69.17 TL 208 TL
52.95 TL 212 TL
VakıfBank (Yeni sistem POS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
101.49 TL 203 TL
68.93 TL 207 TL
52.82 TL 211 TL
Yorumlar
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
İdari Yargı Ön Sınavı Soru Bankası Kamu Hukuku ve Özel Hukuk Savaş Yayınları 2024
% 30
1.350,00
945,00
Prof. Dr. Yadigar İzmirli Armağanı
% 20
1.000,00
800,00
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Konu Soru Seti Savaş Yayınları 2024
% 32
1.100,00
750,00
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Soru Bankası Savaş Yayınları 2024
% 30
550,00
385,00
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Konu Anlatım Kitabı Savaş Yayınları 2024
% 30
550,00
385,00
HMGS Hukuk Mesleklerine Giriş Sınavı Soru Bankası Savaş Yayınları 2024
% 30
1.500,00
1.050,00
İşçilerin Kişisel Verilerinin İşlenmesi - Volkan Avcı
% 20
175,00
140,00
Turkish Constitutional Law - Ahmet Nohutçu
% 20
300,00
240,00
Türkiye İçin Yeni Anayasa Vizyonu ve Yol Haritası Takım - Ahmet Nohutçu
% 22
690,00
540,00
Türkiye İçin Yeni Anayasa Vizyonu ve Yol Haritası Cilt 2 - Ahmet Nohutçu
% 20
350,00
280,00
Kısa/Kolay Vergi Hukuku - Nurettin Bilici Ekim 2023
% 5
95,00
90,25
İsviçre Medeni Kanunu'ndaki Son Gelişmeler - Kudret Güven
% 20
795,00
636,00
KONSENSUS Adli Hakimlik Konu ve KONSENSUS Ustalık Eseri Soru Bankası Seti 2023
% 32
4.400,00
2.990,00
Mobbingle Mücadelede Bilim - İsmail Hamit Hancı, Elif Gamze Özcan
% 20
160,00
128,00
10 Nisan Komiser Yardımcılığı ve Misyon Koruma Savaş Yayınları 2023
% 30
1.200,00
840,00