Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard - Serdar Pirtini
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard - Serdar Pirtini
% 10 İndirim
179,55
199,50
  • Genel özellikler
  • Baskı tarihi
  • Nisan 2020
  • Baskı sayısı
  • 5. baskı
  • Sayfa sayısı
  • 151
  • Ebat
  • 13x19
  • Cilt
  • --
Satış Adedi 0
Barkod 9786052426548
Para Puan
Adet
Fiyatı düşünce haber ver
Paylaşın :
Ürün Açıklamaları

Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard - Serdar Pirtini

Yönetim felsefesi olarak pazarlamada bütünleşik bir yaklaşımı vurgulayan bütünsel (holistik) pazarlama yaklaşımı ve sistem yaklaşımının gereği olarak işletmenin tüm fonksiyonel bölümlerinin ve çalışanlarının nezdinde gelişen müşteri odaklı olma ilkesi bu çalışmada esas alınan temel anlayışlar olmuştur. Bu çerçevede, Harvard Business Review tarafından son 75 yılın en yenilikçi uygulaması seçilen Balanced Scorecard'ın dört temel perspektifini oluşturan fınansal perspektif, müşteri perspektifi, içsel iş süreçleri perspektifi, öğrenme ve gelişme perspektifinin neden-sonuç ilişkisi içinde dengeli ve bütünleşik bir yapıda ele alınması pazarlamada bütünsel yaklaşımla oldukça uyumludur. Aynı şekilde Balanced Scorecard'ın müşteri perspektifi ile pazarlamada müşteri odaklılık arasında da benzer bir uyum söz konusudur.

Günümüzde kuruluşların dokunulmaz varlıklarının, kuruluş değerinin neredeyse % 75'inden fazlasını temsil ettiği düşünüldüğünde, bir işletmenin entelektüel varlıklarını harekete geçirmesini sağlayan Balanced Scorecard'ın hem bütünsel pazarlama açısından hem de stratejik yönetim açısından önemi kolaylıkla anlaşılmaktadır. Yönetim takımlarının büyük çoğunluğunun stratejiyi tartışmak için zaman ve bütçe ayırmakta zayıf kalabildikleri ve çalışanların stratejiyi doğru olarak anlamada ve uygulamada zorlanabildikleri hatırlanacak olursa, kurum stratejisini tanımlama ve uygulama aracı olarak Balanced Scorecard, stratejinin süreçlerden çalışanlara kadar hızla yansımasına yardımcı olmaktadır.

(Önsözden)

Konu Başlıkları

Balanced Scorecard'ın Temel Kavramları, Kapsamı ve Önemi
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard
Balanced Scorecard Uygulamalarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi


 

Ödeme Seçenekleri
Akbank - Axess
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
95.17 TL 190 TL
64.68 TL 194 TL
49.51 TL 198 TL
Ziraat Bankası
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
92.31 TL 185 TL
62.73 TL 188 TL
47.98 TL 192 TL
Garanti Bankası - BonusCard
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
94.94 TL 190 TL
63.67 TL 191 TL
48.79 TL 195 TL
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
95.11 TL 190 TL
64.69 TL 194 TL
49.52 TL 198 TL
VakıfBank (Yeni sistem POS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
94.91 TL 190 TL
64.46 TL 193 TL
49.39 TL 198 TL
Yorumlar
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
Türk İdari Yargılama Hukukunda Dava Açma Süreleri Açısından Mücbir Sebep - Müzeyyen Eroğlu Durkal
% 10
318,00
286,20
Medeni Hukukun Uygulanmasında Yöntem - Halil Akkanat
285,00
285,00
Yapay Zeka ve Hukuk - Ergin Ergül
% 10
420,00
378,00
Harcama Hukuku - Duran Bülbül
% 10
250,00
225,00
Cumhurbaşkanlığı Hükûmet Sistemi Yasama, Yürütme ve Yargı - Ferhat Uslu
1.300,00
1.300,00
İşçinin Özel Hayatının İş Sözleşmesinin Feshine Etkisi - Tarık Gökhan Tosun
% 10
542,00
487,80
Bağlı Şirket Yönetim Kurulu Üyelerinin Müdahaleden Kaynaklanan Hukuki Sorumluluğu - Begüm Yiğit
% 10
920,00
828,00
Şematik İş Hukuku - Alpay Hekimler
% 10
258,00
232,20
Miras Hukuku Alanında Bilirkişi Raporları - Aslı Arıhan, Can Arıhan
% 10
328,00
295,20
Sağ Kalan Eşin Mirasçılığına Edinilmiş Mallara Katılma Rejiminin Etkisi - Zeynep Özcan
% 10
570,00
513,00
Garanti Sözleşmeleri - Ahmet Mete
% 10
339,00
305,10
Vakıf Yönetim Organının Hukuki Sorumluluğu - Haydar Bayram Özedöner
% 10
419,00
377,10
Eşya Hukuku Şema Kitap - Herdem Belen
450,00
450,00
Zina Sebebiyle Boşanma - Ömer Uğur Gençcan
% 10
1.250,00
1.125,00
İpotek Sözleşmesi - Tarkan Erdal
400,00
400,00