 |
Pazarlamanın Anlayışındaki Gelişmeler ve Yeni Trendler, Dr. Alparslan KAPLAN |
 |
Pazarlamayı Etkileyen Çevre Faktörleri, Öğr. Gör. Dr. Sinan ÇAVUŞOĞLU |
 |
Pazarlama Bilgi Sistemleri, Dr. Öğr. Üyesi Sema MERCANOĞLU ERİN |
 |
Pazarlama Planlaması, Dr. Öğr. Üyesi Ali KARAMAN |
 |
Tüketici Pazarları, Endüstriyel Pazarlar ve Uluslararası Pazarlar, Dr. Öğr. Üyesi Serkan GÜN |
 |
Pazar Bölümlendirme, Pazar Hedefleme ve Pazar Konumlandırma, Dr. Kazım DAĞ |
 |
Ürün Kararları, İsmail GÜN |
 |
Fiyat Kararları, Öğr. Gör. Burhan KILIÇ |
 |
Tutundurma, Nurcan GEZİCİ |
 |
Dağıtım ve Dağıtım Kanalları, Dr. Öğr. Üyesi Filiz ÇAYIRAĞASI |
 |
Dijital Pazarlama, Öğr. Gör. Dr. İbrahim Halil EFENDİOĞLU |
 |
İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi, Dr. Öğr. Üyesi Hande AYHAN GÖKCEK |
 |
Yeşil Pazarlama, Öğr. Gör. Serhat FIRAT |
 |
Siyasal (Politik) Pazarlama, Dr. Öğr. Üyesi Bülent DEMİRAĞ |
 |
Uluslararası Pazarlama, Dr. Cafer Şafak EYEL |