 |
Presenteizm: İşgören ve İşletme Açısından Önemi, Doç. Dr. Semra Tetik |
 |
İlişkisel Pazarlama, Ümit Yaprak – Doç. Dr. Aysun Kahraman |
 |
Politikanın Yönetimi Bağlamında Politik Pazarlama, Öğr. Gör. Dr. Semih Derelioğlu |
 |
İsraftan Kurtulma Anlayışı İçerisinde Bir Milk Run Uygulaması Dr. Öğretim Üyesi Ayça Tümtürk |
 |
Örgütlerlerde Politik Algıların Örgütsel Adalet Algıları Üzerine Etkisi, Öğr. Gör. Dr. Semih Derelioğlu |
 |
Toplum 5.0 ve Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri İlişkisi Kapsamında Kovid 19'un Etkilerinin Değerlendirilmesi, Öğr. Gör. Dr. Pınar Çomuk Öğr. Gör. Dr. Serkan Ercoşkun |
 |
Vergi Kayıp ve Kaçakları İle Mücadelede Bağımsız Denetim Müessesesi: Türkiye Denetim Standartları Kapsamında Bir Değerlendirme, Mutlu Yoruldu |
 |
Bilgiye Dayalı Organizasyonlarda Entelektüel Sermaye Yönetimi, Doç. Dr. Bahar Yalçın |