Hizmet Pazarlaması ve Yönetimi - Erdoğan Koç
Hizmet Pazarlaması ve Yönetimi - Erdoğan Koç
% 10 İndirim
499,50
555,00
  • Baskı tarihi
  • Ekim 2021
  • Baskı sayısı
  • 4. baskı
  • Sayfa sayısı
  • 456
  • Ebat
  • 16x24
  • Cilt
  • --
Satış Adedi 0
Barkod 9789750273056
Para Puan
Adet
Fiyatı düşünce haber ver
Paylaşın :
Ürün Açıklamaları
Hizmet Pazarlaması ve Yönetimi Global ve Yerel Yaklaşım - Erdoğan Koç

Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde hizmet pazarlaması ve yönetimi alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların ürün yöneticiliği deneyimi de bulunan yazar 15 yılı aşkın bir süredir ulusal ve uluslararası şirketlere eğitimler vermekte ve danışmanlık yapmaktadır. Etki değeri yüksek ve saygın uluslararası dergilerde pek çok bilimsel çalışması bulunan yazar aynı zamanda pek çok saygın uluslararası bilimsel dergide editörler kurulu üyeliği ve hakemlik görevlerini de yürütmektedir. Kitap bu deneyimlerin ışığında, Türkiye'de ve dünyada ortaya çıkan teorik ve pratik gelişmeleri ve ihtiyaçlardaki değişimleri göz önünde bulundurarak hazırlanmıştır. Kitapta hizmet pazarlaması stratejleri 1500'den fazla araştırma sonucu ve 1000 civarında ilginç örnekle desteklenerek, uygulama esaslı bir yaklaşımla anlatılmaktadır. Ayrıca, kitabı derslerinde kullanan akademisyenlere özel sunuları da yayınevinden isteyebilirsiniz.

İşletmenin temel amacı müşteri yaratmak ve müşterileri tutmak olduğu için bir isletmenin iki (ve sadece iki) temel fonksiyonu vardır: pazarlama ve inovasyon (yenilikçilik). Pazarlama ve inovasyon (yenilikçilik) sonuç üretir. Diğer fonksiyonların hepsi maliyet üretir." (Peter Drucker)

Hizmet sektörünün milli gelir içindeki payı ülkemizde % 65, ABD, İngiltere, Almanya ve Fransa gibi pek çok ülkede % 70- 80'ler seviyesindedir. Günümüzde hizmet işletmeleri müşteri sofistikasyonunun derinleştiği ve marka kalabalıklığının arttığı pazarlarda rekabet etmek durumundadırlar. Bu rekabet ortamında hizmet pazarlaması ve yönetimini derinlemesine anlamak ve gerekli yenilikleri pazarlama stratejileri ile hayata geçirmek hizmet işletmelerinin rekabet gücü geliştirmesini etkileyen en önemli unsurlardan biri haline gelmiştir.

Araştırma sonuçları göstermektedir ki müşteri memnuniyetindeki %1'lik bir artış yatırım üzerindeki getirinin yaklaşık olarak %12 artmasına neden olmaktadır. Müşteri tatminindeki %1'lik bir artış ise müşteri sadakat oranını %10 artmasına neden olabilmektedir. Araştırmalara göre yeni müşteri kazanmak eskileri muhafaza etmekten 5 kat daha maliyetlidir ve mevcut müşterilerin elde tutulma oranındaki %5'lik bir artış kârın %25 ila %125 artmasına neden olmaktadır.

Konu Başlıkları
Hizmetlere ve Hizmet Pazarlamasına Giriş
Hizmet Sektörünün Gelişimine Etki Eden Faktörler
Hizmetlerin Temel Özellikleri ve Hizmet Pazarlamasının Temel Farklılıkları
Hizmet Pazarlaması Bileşenleri
Hizmet Ürünlerinin Tasarımı ve Yönetimi
Hizmetlerin Fiyatlandırılması
Hizmetlerde Dağıtım
Hizmetlerde Pazarlama İletişimi–Tutundurma
Hizmet Kalitesi
Hizmet Hatası ve Telafisi
Hizmetlerde Fiziksel Kanıtlar
Hizmetlerde Kapasite Yönetimi
Hizmetlerde Süreç

 
Ödeme Seçenekleri
Akbank - Axess
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
264.76 TL 530 TL
179.94 TL 540 TL
137.76 TL 551 TL
Ziraat Bankası
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
256.81 TL 514 TL
174.51 TL 524 TL
133.48 TL 534 TL
Garanti Bankası - BonusCard
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
264.12 TL 528 TL
177.13 TL 531 TL
135.73 TL 543 TL
Türkiye İş Bankası - Maximum Kart
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
264.59 TL 529 TL
179.96 TL 540 TL
137.76 TL 551 TL
VakıfBank (Yeni sistem POS)
TAKSİT TUTAR TOPLAM TUTAR
2 3 4
264.59 TL 529 TL
180.21 TL 541 TL
137.76 TL 551 TL
Yorumlar
YORUMLARSize Yorumunuzu Yazın

Bu Ürünü Nasıl Buldunuz ?

YORUMLARA GÖZ ATIN
Yorum bulunmamaktadır
Lütfen resimdeki 3 karakterli yazıyı kutuya sırasıyla yazınız
Güvenlik Resmi
BENZER ÜRÜNLER
Spor Hukuku - H. Fehim Üçışık
370,00
333,00
% 10 İndirim
Sorumluluk Hukuku Borçlar Hukuku Cilt 1 - Erdem Büyüksağiş, Franz Werro
700,00
630,00
% 10 İndirim
Yapay Zeka Hukuku Saha Rehberi - Lothar Determann
650,00
585,00
% 10 İndirim
Eşya Hukuku Cevaplarıyla ve Çözümleriyle Sorular ve Olaylar -  A. Lale Sirmen, Cemre Polat
550,00
495,00
% 10 İndirim
Yabancıların Sınır Dışı Edilmeleri ve Geri Dönüş - Vahit Mert Körpe
780,00
702,00
% 10 İndirim
Vergi Hukukunda Ayrımcılık Yasağı - Arzu Kalyon
470,00
423,00
% 10 İndirim
Fikri Mülkiyet Haklarının Koruma Kuvveti - Cahit Suluk
720,00
648,00
% 10 İndirim
Krizlerden Çözümlere Küresel Adaletin İnşası - Cüneyt Yüksel
1.450,00
1.305,00
% 10 İndirim
Medeni Usul Hukukunda Delillerin Engellenmesi - Hakan Albayrak
980,00
882,00
% 10 İndirim
Ürün Sorumluluk Sigortasında Teminatın Kapsamı - Elif Akıncı
1.150,00
1.035,00
% 10 İndirim
Taşıyanın Mutlak Sorumsuzluk Sebepleri - Hilal Tuğba Al Fayyad
515,00
463,50
% 10 İndirim
Devlet ve Hükümet Sistemleri - Hamide Bağçeci
370,00
333,00
% 10 İndirim
Pratik Eşya Hukuku Eşya Hukuku Cilt 2 - Gökçe Canarslan, Sera Reyhani Yüksel, Semih Yünlü
490,00
441,00
% 10 İndirim
Teorik Eşya Hukuku Eşya Hukuku Cilt 1 - Gökçe Canarslan, Sera Reyhani Yüksel, Semih Yünlü
1.100,00
990,00
% 10 İndirim
Hukuk Davalarında Faiz ve Munzam Zarar - Filiz Berberoğlu Yenipınar
500,00
450,00
% 10 İndirim


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.