 |
Hizmetlerde Pazara Yönelik Stratejik Yaklaşımlar; Bölümlendirme, Hedefleme, Çeşitlendirme |
 |
Farklılaştırma ve Konumlandırma |
 |
Hizmetlerde Tüketici Davranışı |
 |
Hizmet Kalitesi ve Modelleme Çalışmaları |
 |
Hizmet Ürün Karması Tasarımı ve Stratejileri |
 |
Hizmet Fiyatlandırılmasında Güncel Yönetsel Yaklaşım ve Çalışmalar |
 |
Hizmetlerin Dağıtımı; Hizmet Dağıtımında Sorunlar ve Çözüm Yolları |
 |
Hizmetlerde Pazarlama İletişimi |
 |
Hizmetlerde İşgören Yönetiminin Paradoksal Yapısı ve İşgören Motivasyonu |
 |
Hizmetlerde Süreç Yönetimi ve İçsel Pazarlama İlişkisine Yönelik Tartışmalar |
 |
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar ve Etkileri |
 |
Hizmetlerde Arz ve Talep Yönetimi: Dengeleme Stratejileri ve Gelir Yönetimi |
 |
Hizmet Sunumunda Ortaya Çıkan Hizmet Hatası ve Telafi Stratejileri |
 |
Hizmetlerde Rekabet Stratejileri |